czwartek, 31 maja 2012

Moja torebka!

Dzisiaj nissiax83 opublikowałam zdjęcia torebek czytelniczek, również moją. Umieszczam posta aby dokładnie móc opisać wam co można tam znaleźć:)



1. Przezroczysto-zielona kosmetyczka - to kosmetyczka nie na kosmetyki ale leki (ból głowy, brzucha, alergia, ból gardła) oraz spinki, gumki i lusterko
2. W tym czerwonym mam moje wszystkie karty rabatowe - jak by mi ukradli portfel, żal byłoby je wszystkie stracić
3. Srebrne pudełeczko to niemieckie tic-taki
4. Szminki - dwa kolory z Sephory oraz carmex (ble) i Alverrde (link)
5. Portfel, komórka, okulary, kolejne leki na alergię
6. Obcęgi - śmieszna historia- zastanawiałam się co taka ciężka ta moja torebka, ale jakoś tak nie przyszło mi do głowy, że jeszcze je tam noszę. Miała coś do naprawy w samochodzie i oczywiście tego dnia miałam je wyciągnąć z torebki, ale jakoś mi się zapomniało, chyba tydzień tak mi się zapominało:) Dzięki Nissiax83, bo chyba bym je tak nosiła i miesiąc:)))
7. Torebka z River Island zamówiona przez internet ze sklepu. Miała być musztardowa a wyszła zielona ale i tak mi się podoba:) 

No i tyle, nie mam w niej kosmetyków, ponieważ trzymam je w pracy. Zresztą i tak mało poprawiam w ciągu dnia bo jestem stale w pomieszczeniach.

Życzę Wam miłego piątku a ja już cieszę się na pierwszy wolny cały weekend od dłuższego czasu!


6 komentarzy:

  1. Ja kiedyś odkryłam, siedząc na wykładzie, że mam w torebce... żarówkę :D widok mojego kolegi który chciał pożyczyć długopis, a ja zamiast tego wyjmuję żarówkę - bezcenny :D
    Nosiłam ją tam z tydzień, bo miałam kupić oczywiście na wymianę taką samą no i zapomniałam że mam ją w torbie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha! tez kiedys nosiłam zarówke, teraz trafiło na obcegi:)

      Usuń
  2. specjalnie weszłam na Twojego bloga żeby zobaczyć jakieś wytłumaczenie dla obcęgów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a jakie Ty miałaś smieszne rzeczy w swojej torebce? w mojej torebce czesto trafiam na rozne dziwne rzeczy:)))

      Usuń
  3. Torebka jest cudowna, a obcęgi-mistrzostwo ;D
    Powiem Ci, że dopełniają cały ''torebkowy look'' ;p
    Mi na razie nie zdarzyło się nosić megadziwnych rzeczy w torebce, choć wszystko przede mną :)

    OdpowiedzUsuń

Czuj się swobodnie w pisaniu komentarzy, wszystkie czytam i zawsze się odwdzięczę.