środa, 16 maja 2012

Nie kometycznie: Szparagi!

Sezon na szparagi czas zacząć! Uwielbiam je, ale zawsze wkurzało mnie ich obieranie. Aż odnalazłam to cudo! Specjalny nożyk do szparagów. Zakupiłam go w Niemczech za ok 5 euro. (W zeszłym roku szukałam ich w sklepach stacjonarnych w Polsce, ale niestety nikt nie wiedział o co mi chodzi, więc musiałam sięgnąć po pomoc na allegro. Znalazł się razem z garnkiem do szparagów, jednak słabo się wyginał). Polecam Wam ten nożyk z firmy WMF. Jest giętki i ostry. Na zdjęciach widać, że jest zakończony ostrzem, dzięki czemu można łatwo odciąć końcówki. 
Obranie pęczka szparagów, bez pospiechu zajęło mi ok 3 min. Jest to teraz znacznie przyjemniejsze i  dokładniejsze. Polecam serdecznie!











A jakie są w Wasze ulubione dania ze szparagów?




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czuj się swobodnie w pisaniu komentarzy, wszystkie czytam i zawsze się odwdzięczę.