piątek, 25 maja 2012

Essie - Island Hopping - ciemny róż!

Kiedy jestem na zakupach i mam możliwość wejścia do SuperPharm'u nigdy nie przejdę obojętnie obok gabloty z lakierami Essie. Oto mój nowy nabytek - Island Hopping. Jest to ciemny brudny róż, wpadający w popiel/fiolet. Właściwie ciężko jest określić dokładnie ten kolor, zdjęcia będą w tym lepsze.








Lakier pięknie błyszczy, efekt wyżej osiągnięty powstał po nałożeniu jednej warstwy! Kolejny lakier Essie w mojej kolekcji na którym się nie zawiodłam (link, link).

Zrobiłam zdjęcia szafki w King Cross'ie Marcelin w Poznaniu. Niech Was nie zmylą zdjęcia, wersji limitowanej nie było. Jednak akurat personel dowoził kartony i dokładał lakiery, więc braki są pewnie uzupełnianie na bieżąco






2 komentarze:

  1. ja zwariowałam jak zobaczyłam szafę essence ale nic nie kupiłam,

    jeszcze :D

    OdpowiedzUsuń
  2. szafy essence nie widziałam, ponieważ jest w douglasie a w king crosie jest tylko sephora:(

    OdpowiedzUsuń

Czuj się swobodnie w pisaniu komentarzy, wszystkie czytam i zawsze się odwdzięczę.