poniedziałek, 14 maja 2012

Koreańskie kosmetyki - Skin Food!

Jakiś czas temu wypróbowałam próbki kremów BB. Bardzo dobrze się u mnie sprawdziły i w związku z tym zrobiłam zamówienie na produkty w większej pojemności.
Dzisiaj dotarła do mnie paczka z Korei. Zakupiłam kilka kosmetyków przez Ebay od sprzedawcy - ideaseller_kr. Produkty zamówiłam 5 maja a przesyłkę dostałam dzisiaj czyli 14 maja. Czas oczekiwania to tylko 9 dni! Super!


Zamówiłam następujące produkty:


Skin Food - Peach Sake Silky Finish Powder - czyli puder transparentny






Skin Food - Salmon Darkcircle Concealer - korekor pod oczy






Skin Food - Peach Sake Pore BB Cream SPF 20 PA+ - krem BB







Już nie mogę się doczekać testowania. Każdy oczywiście opiszę. Używałyście któryś z tych produktów? Co myślicie o koreańskich kosmetykach?

3 komentarze:

  1. Kupiłam jeden z produktów Skin Food będąc w Seulu i byłam bardzoooo zadowolona ...teraz szukam jak kupić kosmetyki z tej serii w Polsce.
    Anka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli interesują Panią kosmetyki koreańskich firm, to polecam polski sklep Sachi.pl Wiele oryginalnych produktow i bardzo szybka wysyłka.

      Usuń
    2. i dwa razy droższych niż na e-bayu;)

      Usuń

Czuj się swobodnie w pisaniu komentarzy, wszystkie czytam i zawsze się odwdzięczę.