czwartek, 17 maja 2012

Kareańskie zakupy - paczka nr 2!

Wczoraj dotarła do mnie druga paczka (link do pierwszej paczki) z Korei. Tym razem zakupy zrobiłam u rubyruby76 oczywiście na Ebay'u. Kosmetyki również kupiłam 5 maja a dotarły do mnie 16, więc czekałam 11 dni. Dwa dni dłużej niż od poprzedniego sprzedawcy. jestem zadowolona z zakupów, chociaż u rubyruby76 nie dostałam żadnych próbek dlatego chyba będę robić zakupy u ideaseller_kr.(Oczywiście próbki i wszystkie kosmetyki będę systematycznie opisywać.) Oto co nabyłam:


1. Skin Food - Peach Sake Pore Serum 45 ml - jest to serum zmniejszające pory skóry i będę go używać pod krem BB


2. Krem BB skin79 - wersja 15 g. Wiem, że się nie opłaca ale lubię testować nowe kosmetyki a wkurza mnie jak zostają mi niezużyte do końca.





A tutaj nawiązanie do mojego kolejnego wpisu - lakier do paznokci! 
 A jaka jest Wasza opinia o azjatyckich kosmetykach?

2 komentarze:

  1. skin food podobno jest rewelacyjny i chciałam sobie zakupić, daj znać jak się sprawuje

    różowy BB podobno lubi zapychać, złoty podobno nie zapycha

    OdpowiedzUsuń
  2. napisze, napisze. musze tylko dobrze potestowac, bo nie chce nikoko wprowadzac w błąd. jak skoncze rózowy pewnie kupie ten złoty. sama jestem ciekawa. pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Czuj się swobodnie w pisaniu komentarzy, wszystkie czytam i zawsze się odwdzięczę.