sobota, 26 maja 2012

Essie - matte about you top coat!

 Będąc ostatnio na zakupach, oprócz lakieru, o którym pisałam ostatnio (link), zakupiłam też top coat matujący. Jakieś kilka miesięcy temu słyszałam o takich wykończeniach i widziałam, że chyba firma Channel coś takiego wypuściła. Czułam, że cena będzie dla mnie odrobinę za wysoka jak na taki dodatek, więc postanowiłam poszukać czegoś takiego z innych firm. Przeglądając niemieckiego Vogue'a z maja zauważyłam reklamę lakierów Essie (link), w której właśnie znalazłam top matujący. Jego cena w SuperPharm wynosiła 39 zł. Na zdjęciach pokazuję efekty takiego wykończenia. Dla mnie to rewelacja!







A tutaj zdjęcia na lakierze Essie Island Hopping. Palce środkowy nie jest pomalowany, dzięki temu widać różnicę.







Zdjęcia małego palca pomalowanego pól na pół. 




Taki top daje świetne możliwości, jak będę miała więcej czasu na matowy top to dodam czarne błyszczące końcówki. Z tym różem myślę, że będzie świetnie wyglądać.
A co Wy myślicie o matowych topach i lakierach? Hit czy kit?


2 komentarze:

  1. Dzieki za informacje o drogerii, moze natkne sie kiedys na nia to zajrze z pewnoscia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny mat :) podoba mi się

    OdpowiedzUsuń

Czuj się swobodnie w pisaniu komentarzy, wszystkie czytam i zawsze się odwdzięczę.