poniedziałek, 7 maja 2012

Czarny lakier Essence!

Jednym z moich zakupów u sąsiadów był czarny lakier do paznokci. Nie jestem jakąś zwolenniczką takich lakierów, ale chciałam spróbować odważniejszego, nowego czerwonego. Podsumowując prezentuje się bardzo ładnie, nadaje się na wypady wieczorowe i inne niezobowiązujące spotkania:)
Sam lakier błyszczy ładnie, wystarczy nałożyć jedną warstwę ale trzyma się u mnie jeden dzień. Niestety następnego dnia miałam już odpryski. Ponieważ jest to dla mnie lakier na wyjątkowe okazje to i tak nie mam go dłużej na paznokciach niż jeden wieczór więc zupełnie mi to nie przeszkadza. Za taką cenę warto go kupić.





3 komentarze:

  1. świetny! brakuje mi czarnego lakieru:)
    zapraszam do siebie w wolnym czasie:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedyś tylko na czarno i czerwono malowałam pazury :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja własnie ciągle lekki róż, czas cos zmienic!:)

      Usuń

Czuj się swobodnie w pisaniu komentarzy, wszystkie czytam i zawsze się odwdzięczę.