niedziela, 27 maja 2012

Dax Cashmere - Baza pod cienie.

"Kaszmirowa baza o naturalnym cielistym kolorze i delikatnej kremowej konsystencji"





Produkt ten mam już kilka miesięcy i wczoraj otwierając zapomnianą szufladę, znalazłam do niej papierowe opakowanie. Postanowiłam Wam je sfotografować i napisać kilka słów. 
Jest to moja pierwsza baza, wcześniej używałam podkładu z pudrem, które zupełnie na mojej opadającej powiece, się nie spisywały:(
Kosmetyk ten zakupiłam po wielu pozytywnych recenzjach w drogerii Superpharm za ok 25 zł.

Obietnice producenta:
-baza wygładza skórę powiek i wyrównuje jej koloryt, 
-ułatwia rozprowadzanie cieni i kredek, zapobiega ich osypywaniu się, a także intensyfikuje ich kolor,
-dzięki zastosowaniu bazy cienie nie ścierają się ani nie rolują w załamaniach powiek, 
- makijaż oka utrzymuje się aż do 15 godzin.

Moja opinia:
-wygładza jak najbardziej, ale nie wyrównuje kolorytu, jest zupełnie bezbarwna
-jak najbardziej
-dla mnie to najważniejsze bo mam opadającą powiekę, zgadzam się z firmą
-wydawałoby się, że nie jest to możliwe, ale producent nie kłamie, zdarza się, że mam makijaż ok 13 h i nic się z nim nie dzieje. 

Jestem z niej super zadowolona, ale ma pewien mankament i jeszcze jedną zaletę.


Wada - konsystencja - jakby pasta? Zdecydowanie nie jest kremowa, co powoduje, że nawet nakładając ją na palec mam zebrane w jednym miejscu grudki czyli grubszą warstwę a w drugim małą ilość. Sytuacja powtarza się na oku co powoduje, że aplikacja jest utrudniona. Ciężko jest ja równomiernie rozetrzeć na oku.




Zaleta - wydajność, jej chyba w ogóle nie ubywa! Używam jej już chyba z 4 miesiące i dna nie widać:)




mam nadzieję, że recenzja się Wam przyda. Czy znacie jakąś bazę która troszkę barwi powiekę? Taki fluid z bazą w jednym? Mam czerwone żyłki na powiece i chciałabym je  przykryć....

4 komentarze:

  1. ja mam bazę z essence I love stage z tego co dobrze pamiętam - wygląda jak korektor i tak trochę się zachowuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam bazę pod podkład z Dax Cashmere genialna, taka gładka po niej cera była, jak u niemowlaka ;) margaret1992.blogspot.com

      Usuń
    2. czy ma w składzie sylikony?

      Usuń
    3. do missesstyle: słyszłam o niej, ale podobno nie trzymaly sie na niej cienie, ja potrzebuje trwałosc na jakies 12 h, testowałas ja tak długo?

      Usuń

Czuj się swobodnie w pisaniu komentarzy, wszystkie czytam i zawsze się odwdzięczę.