poniedziałek, 14 maja 2012

Pokaz mody Gavel A/W 12-13!

Dzięki uprzejmości jednej z firm sponsorskich miałam możliwość razem z mężem uczestniczyć w pokazie mody projektanta Gavła Grzegórskiego. Nigdy wcześniej o nim nie słyszałam, więc oczywiście skorzystałam wczesniej z wujka google aby przybliżył mi tą postać. Tutaj macie link do jego strony. (Strona niestety nie jest uaktualniana....)



Głównymi elementami tej kolekcji były pióra i cekiny. Projektant też wykorzystał futro imitujące futro fok. W kolekcji pojawia się wiele futer, które otrzymywane są z futer uzyskiwanych ze starych ubiorów, które miały być poddane utylizacji. Można to było zaobserwować na męskich spodniach które były kolażem kilku różnych gatunków materiałów organicznych.

Kolekcja raczej sceniczna, nie nadająca się do noszenia na co dzień. Skupiając się na kroju - niczym nie zachwyca, nic nowego, zwykłe kamizelki, spodnie pieluchowe, sukienki z rozcięciami i bufiastymi rękawami, gdzieś tam jeszcze zaplątał się tiul. Faktura tkanin jednak była dla mnie nowa i bardzo mi się podobała. Faktycznie widać było różne kawałki futer i skór połączonych razem. Imitacja foczego furta nie była jakoś specjalnie powalająca - wydawało mi się, że będzie to taka niebiesko-szara połyskująca tkanina, a wyszło szarek krótkie futerko - żadna nowość. No i te pióra. Właściwie pojawiły się na opaskach na rękach umięśnionych chłopców oraz dodatek do sukienek u pięknych modelek.
Moje ogólne wrażenia - nic odkrywczego i zaskakującego. Ładne, ale już gdzieś to wszystko widziałam a i pióra mogę sobie sama dodać.
Sukienka z imitacji skóry foki

Modele mieli ciekawe makijaże


Modelki na nogach miały modne w tym sezonie lity (osobiście mi się nie podobają)







Ten chłopak z kwiatami i gołą klatą to właśnie projektant
Gwiazdą pokazu była Ania Piszczałka i jak czytam na portalach często na jego wybiegach pojawiają się modelki z Top Model. W trakcie pokazu zatańczył dla nas tancerz z You Can Dance (niestety nie wiem który, nie pamiętam tych wszystkich nazwisk:)
Na widowni zasiedli - Michał Piróg i Maria Wałęsa. Michalina Minos i Gabriela Pacholarz (Top Model). Widziałam też gwiazdy seriali - aktorkę grającą w Przepis na Życie (Mania) i aktorkę Rodziny Zastępczej - Zosię. Zauważyłam też Izabellę Łukomską-Pyżalską - prezesa Warty Poznań oraz naszą poznańską modową blogerkę - Jess Mercedes. No i gwiazda lubująca sie w piórach - Michał Szpak (zawsze wydawało mi się że będzie wysoki ale on ma ze 165 cm wzrostu) Z kartek na fotelach miała też pojawić się Joanna Horodyńska ale niestety chyba nie dojechała.




Pani w białej sukience to własnie Pani Izabela - prezes Warty Poznań

Przepraszam za jakość zdjęć - robiłam je telefonem a i światło było przyciemnione. Pozdrawiam serdecznie i życzę udanego poniedziałku!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czuj się swobodnie w pisaniu komentarzy, wszystkie czytam i zawsze się odwdzięczę.