wtorek, 1 maja 2012

Burberry, ahhh!


Od kiedy odkryłam firmę Burberry zapragnęłam mieć w swojej kolekcji płaszcz-trencz tej firmy. W tym roku są jeszcze ładniejsze niż zawsze... 
Poniżej pokazuję zdjęcia z kampanii wiosennej 2012 z Vogue US



 Ten lniany to jest to! I do tego ten pasek.... ahh. może kiedyś...

Jakoś torebki z tej firmy to nie był by mój pierwszy wybór, zawsze są w kratę a nie lubię tego wzoru...


Taki krótki majowy post, bo jadę do rodziców posiedzieć i pogrillować w ogródku:)
Zrobię post ze zdjęciami z tego wydarzenia, bo znając moja mamę będzie mnóstwo fajnego jedzonka.

Pozdrawiam i życzę słonecznej majówki. 
Łączę się w bólu z tymi co pracują 2 maja - ja spędzę w pracy jakieś 11h.:)



5 komentarzy:

  1. Ceny z tej firmy są powalające jak na moją kieszeń

    OdpowiedzUsuń
  2. nie słyszałam o tej marce ale mają bardzo ładną odzież :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten lniany jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ceny niestety sa kosmiczne ale czy nie sa przepiekne?

    OdpowiedzUsuń
  5. marzę żeby mieć torebkę albo portfel BRBRY ale póki co posiadam tylko perfumy :)

    OdpowiedzUsuń

Czuj się swobodnie w pisaniu komentarzy, wszystkie czytam i zawsze się odwdzięczę.