środa, 13 czerwca 2012

Porównanie Glossy Box'ów!

Wracając jeszcze to tematu boxów (obiecuję, że ostatni raz w tym miesiącu:), chciałabym w tym poście porównać wszystkie trzy jakie zakupiłam. Niestety nie załapałam się na pierwszy, ale mam pozostałe trzy i na pewno poczekam jeszcze na czwarty. 



Kwiecień



1.Maseczka do twarzy - ładny zapach, dobrze się nakładała i zmywała, skóra po użyciu była nawilżona i oczyszczona
2.Znak zapytania - dostałam krem do twarzy Sanflore, a nie szminkę Dermalogica'e. krem jest bardzo fajny i starczył mi na kilka razy. 
3.Galenic żelowy olejek - dobrze zmywał makijaż, przekonał mnie aby spróbować kolejnych oljeków (link do recenzji)
4. Szminka - trafiła mi się w czerwonym kolorze - trafiła na półkę zapomnianych kosmetyków - jestem na NIE!
5. Masło do ciała - początkowo zapach mnie odstraszył, jednak skóra była po nim świetnie nawilżona i z chęcią wykorzystałam go do końca, muszę przyjrzeć się tej marce bliżej (link do recenzji)
6. Aqua Slim - odchudzanie - NIE dziękuję! 

ocena 4/6

Maj


1. Avene - żel - uwielbiam kosmetyki Avene a w szczególności płyny i żele do demakijażu - to coś dla mnie!
2. Peeling - używałam go na razie raz (czeka na swoją kolej) i był ok
3. Lirac - krem - używałam go też raz i również byłam zadowolona
4. L'Occitane - kremy do rąk i stóp - niby takie małe ale bardzo wydajne, nie powalają ale cieszę się, że mogłam je wypróbować.
5. Szampon suchy - rewelacja!

ocena 5/5

Czerwiec


1. Puder mineralny - niestety nie nadaje się jako rozświetlacz, do bani!
2. Calrena - używałam go raz (czeka na swoja kolej) - super skład i formuła
3. Toni&Guy sól morska w spray'u - jestem ciekawa pierwszych testów
4. Mydło - jeszcze mnie mdli jak pomyśle o tym zapachu - NIE NIE NIE!!!
5. Tusz - jak na razie całkiem całkiem:)
6. Próbka perfum - spoko, ale nie na ta porę jak dla mnie.

ocena 4/6

Jak widać pudełka maja swoje wzloty i upadki, zobaczymy co będzie dalej. Lubię boxy i mam wielka radochę przy otwieraniu, więc póki co zostaję:) A jak tam u Was - subskrybujecie, zastanawiacie się, a może ktoś zrezygnował?

2 komentarze:

  1. Ja nie zamawiam żadnych boxów. Zastanawiam się nad ShinyBox, głównie z tego względu, że jest za darmo. Ale niestety czuję, że będę miała problem z uzbieraniem punktów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a widziałas zawartosc tego który juz dostały dziewczyny? podoba CI się?

      Usuń

Czuj się swobodnie w pisaniu komentarzy, wszystkie czytam i zawsze się odwdzięczę.