niedziela, 10 czerwca 2012

Euro gorączka w Poznaniu cz.3!

Poniżej przedstawiam Wam zdjęcia ze Starego Miasta - podobno Chorwatów przyjechało do Poznania 10 tyś a Irlandczyków dwa razy więcej. Faktycznie Stary Rynek jest bardziej zielony:) Jednak jak słyszę w wiadomościach, Chorwaci są bardziej agresywni. Na rynku jest taki ścisk, że aż się boję, co się będzie działo po meczu.

Zdjęcia chorwackich kibiców

Super fryzura! Mój mąż też taką chce!
Chorwaci opanowali kamienicę i cały róg przy Farze


A tu kibice Irlandii

Byli bardzo głośni i byli świetnie przebrani.


Opanowali większość pubów na rynku

I większość pomników:)
Spacerując po rynku między jedną grupką a drugą nie zauważyłam żadnych oznak agresji między nimi, jednak ilość alkoholu jaką obie grupy piją jest oszałamiająca, więc obawiam się najgorszego. No zobaczymy, z niecierpliwością czekam na mecz! Mam dylemat - w tym samym czasie jest też wyścig Formuły 1 w Kanadzie, I co ja mam teraz zrobić?:) 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czuj się swobodnie w pisaniu komentarzy, wszystkie czytam i zawsze się odwdzięczę.