sobota, 9 czerwca 2012

Magnolia to jest to!

Dzisiejszy post dedykuje mojemu ulubionemu zapachowi - magnolii! Ciężko jest znaleźć kosmetyki o tym zapachy, ale z pomocą przyszła mi marka Marks& Spencer. Mają linie kosmetyków kwiatowych i miedzy innymi w tym właśnie zapachu. W moim kosmetycznym arsenale znalazł się krem do rąk oraz płyn do kąpieli. 


1. Krem do rąk i paznokci Magnolia




Pięknie pachnie, ma konsystencję zwykłego lekkiego kremu, dobrze się wchłania i to by było o nim tyle. Działanie mizerne - działa dosłownie na chwilę. Zapach znika równie szybko... Nie polecam dla osób, które faktycznie potrzebują dobrego nawilżającego kremu. Myślę, że starczy dla osób, które potrzebują kremu od czasu do czasu, bo akurat dużo piszą na komputerze recenzji kosmetycznych:) 

2. Płyn do kąpieli Magnolia




Płyn natomiast był świetny - pachniał pięknie, pienił się świetnie, a skóra nie zostawała po nim wysuszona, mimo nawet 30 minutowych plusków w wannie:) Był też mega wydajny! Widzę teraz na zdjęciu, że ma trochę parabenów, ale ponieważ nie używałam go codziennie tylko co dwa dni to specjalnie się tym nie przejmuję. Tak na marginesie - ciekawe ile parabenów mają moje kremy BB?:) Ponieważ mi sie skończył, a do C.H. Malta mam za daleko, to skusiłam się na płyn do kąpieli o zapachu magnolii z Avonu i niestety działa na moja skórę wysuszająco choć pieknie pachnie.

A jakie są Wasze ulubione zapachy kwiatowe? 

 ps. Może w niedziele pojadę do Strefy Kibica, bo jakoś tak wczoraj i dzisiaj jest mi nie po drodze:) Oczywiście zdjęcia opublikuję na blogu. Miłego weekendu! A ja wracam do pracy:(

2 komentarze:

  1. ja nie przepadam za kwiatowymi zapachami, zdecydowanie wybieram kokos i wanilię ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. musi pięknie pachnieć!! :D
    dodaję do obserwowanych! :)

    OdpowiedzUsuń

Czuj się swobodnie w pisaniu komentarzy, wszystkie czytam i zawsze się odwdzięczę.