czwartek, 7 czerwca 2012

Euro gorączka w Poznaniu!

 Dzisiaj w Poznaniu mamy piękną pogodę, więc postanowiłam razem z mężem pójść na spacer i zobaczyć co też się dzieje w centrum miasta. Strefa kibica opanowała Plac Wolności i Aleje Marcinkowskiego. Jak widziałam mapkę to wydawało mi się, że to taki mały placyk, jednak na żywo robi wrażenie dużego miasteczka. Dzisiaj jest jeszcze zamknięte, ale już jutro można będzie tam wejść i spędzić miło czas (chociaż pewnie w tłumie). Poniżej pokazuję Wam zdjęcia z naszego spaceru.

Widok od strony Empiku - Ul. 27 Grudnia
Trybuny i loże

Widok na ulicę 27 Grudnia  a po lewej stronie w strefie nowa fontanna



Loże
Widok od strony zejścia na Stary Rynek


A tutaj widok na Aleje Marcinkowskiego - po prawej stronie Muzeum Narodowe


Nowa fontanna i telebim ze sceną

Aleje Marcinkowskiego z drugiej strony 
Loże i trybuny od drugiej strony ul. 27 Grudnia
Widok na stary gmach muzeum

Główny telebim i scena

trybuny
Scena z boku
Stary Rynek przed ratuszem  i ludzie czekający na Koziołki na Ratuszu


Ratusz





A tu plakat zapraszający na demonstracje tych co już tak się nie cieszą z powodu Euro

Poniżej zrobiłam też kilka zdjęć wystaw sklepowych przy strefie kibica.






A tu taka ciekawostka:)








Cieszycie się z powodu Euro w Polsce? Lubicie piłkę nożna? Osobiście nie lubię tego sportu i trochę męczą mnie już korki i wieczne budowy dróg w Poznaniu, ale bardzo lubię klimat jaki teraz tutaj panuje. Prawdopodobnie jutro wieczorem będę znowu w centrum i może uda mi się wejść do Strefy Kibica. Zrobię kilka zdjęć i wrzucę na bloga.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czuj się swobodnie w pisaniu komentarzy, wszystkie czytam i zawsze się odwdzięczę.