poniedziałek, 9 lipca 2012

Glossy box - lipiec!

Właśnie dotarł do mnie nowy Glossy Box. Zdjęcia są zrobione telefonem, zrobię nowe wieczorem:)




Co nam sie trafiło w tym miesiącu?

Cień do powiek z firmy Becca - niestety w kolorze ciemno szarym, czyli zupełnie nieprzydatnym dla mnie:(
Maska do włosów Uber - zobaczymy co to za cudo
Lirac - żel pod prysznic
Alessandro - transparentny lakier do paznokci
Siquens - krem pod oczy - dla nieświadomych to kosmetyki polskiej firmy Aflofarm. (Belisa, Linea i milion innych suplementów i kilka leków) Ostatnio wypuścili nową markę kosmetyków o nazwie Bioliq (link)
Kupon do sklepu Answear.com na 100 zł

Ogólnie - jakoś tak, no nie wiem. Kilka porządnych próbek, dwa pełnowymiarowe produkty... Chyba nie powinnam narzekać. 



3 komentarze:

  1. nie sądziłam, że będą tak zróżnicowane. Ja mam maskarę nouveau lashes (pełnowymiarową) i lakier mememe w kolorze koralowym. Reszta taka sama. Jestem bardzo zadwolona, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też mam wersję z maskarą i kolarowym lakierem

    OdpowiedzUsuń

Czuj się swobodnie w pisaniu komentarzy, wszystkie czytam i zawsze się odwdzięczę.