piątek, 27 lipca 2012

Odżywka Eveline 8 w 1!

Moje paznokcie wyjątkowo się rozdwajają, dlatego postanowiłam dać im trochę siły i zakupiłam odżywkę Eveline. Dużo dziewczyn już ją testowało, można znaleźć mnóstwo opinii na blogach. Większość z nich jest pochlebna, więc nie zostało mi nic innego jak sama ją spróbować. Na zdjęciach paznokcie maja dwie warstwy lakieru. Nakłada się ją codziennie przez 4 dni a potem zmywa i powtarza kurację. Stosuję ją już ponad tydzień i efekty już są widoczne! Paznokcie są twardsze i się nie rozdwajają. Jestem ciekawa jak długo ten efekt się utrzyma. Podobno odżywka wysusza skórki. Na moje szczęście nigdy nie dochodzę lakierami do skórek, więc nie zauważyłam takiego działania. Ale faktem jest, że zawiera formaldehyd, który może mieć takie działanie.  Patrząc na efekty jakie osiągnęła na moich paznokciach gorąco polecam!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czuj się swobodnie w pisaniu komentarzy, wszystkie czytam i zawsze się odwdzięczę.