niedziela, 15 lipca 2012

Nowe cienie - Celia i Becca!


Przy okazji spaceru na pocztę wpadłam do drogerii Społem i właśnie tam, w końcu (!), znalazłam kosmetyki Celia. Chciałam kupić szminkę, o której tyle już czytałam na blogach (nawilżająco - kolagenową), ale ponieważ miałam mało czasu, nie zdążyłam się zdecydować na kolor. Jednak jak zobaczyłam te różowe cienie to nie potrzebowałam nawet 30 sek na zastanowienie. Poniżej przedstawiam Wam kolory. Niestety jasne róże są prawie niewidoczne na zdjęciach, ale możecie mi wierzyć, że są bardzo ładne i ładnie podkreślają oko. Jednak mimo, że w pudełku widać między nimi wyraźną różnicę to po nałożeniu, już nie za bardzo. Natomiast najciemniejszy kolor nie jest fioletowy a czerwony, trochę szkoda, bo dobrze się zapowiadał. Paletka kosztowała mnie 10 zł, więc nie jestem jakoś specjalnie nimi rozczarowana. na pewno zużyje jasne kolory:) Tak na marginesie - fajny system przechowywania aplikatora, co?:)









Jak już jestem przy temacie ceni, to chciałam wam pokazać kolor cienia Becca jaki dostałam w Glossy Box'sie. Fajne opakowanie (nawet z lusterkiem), szkoda tylko, że taki ciemny kolor. Raczej nie będę miała okazji go przetestować. 







Pozdrawiam i miłej niedzieli życzę!




2 komentarze:

Czuj się swobodnie w pisaniu komentarzy, wszystkie czytam i zawsze się odwdzięczę.