niedziela, 22 lipca 2012

Mini haul zakupowy - Rossmann!

Nareszcie udało mi się wpaść na zakupy do Rossmanna. Kupiłam kilka rzeczy, które chodzą za mną od jakiegoś czasu i na dodatek są teraz w promocji. Warto czasem zajrzeć na wizaż, ponieważ można tam znaleźć kupon zniżkowy (-20%) na produkty w Rossmann'ie oraz na stronę rossnet.pl i przejrzeć okazje dnia oraz gazetkę promocyjną.  


1. Sól do kąpieli stóp - Fuss Wohl

Przy zakupie tego produktu wykorzystałam kupon rabatowy z wizaż.pl (link). Zapłaciłam 5,89 - 1,18 czyli 4,71 zł :). Nigdy nie próbowałam tego kosmetyku, jestem ciekawa czy będę zadowolona.




2. Olejek, olejek i żel pod prysznic - Isana

Olejek winogrona i orchidea (fioletowy) kosztował mnie 4,39. Pięknie pachnie!
Olejek pod prysznic, o którym tyle słyszałam był w cenie 3,99. Wreszcie go mam!
Żel pod prysznic morze kwiatów (zielony) - 3,59. Zapach również w moim guście.

Wszystkie produkty do kąpieli Isana są w promocji, wybór zapachów jest ogromny! Zauważyłam też, że obniżoną cenę (6,99) ma żel pod prysznic Original Source, często polecany na blogach i vlogach. Nie jestem fanka "jadalnych" zapachów, więc nie skorzystałam.


3. Odżywka Eveline 8 w 1

Nareszcie! Chciałam ja kupić już od dwóch miesięcy! Pierwsze testy już za mną i póki co jestem zadowolona, paznokcie są mocniejsze, jednak ciągle się rozdwajają. Ponowiłam kuracje i zobaczymy. Zrobię o niej osobna recenzję. W Rossmann'ie kosztuje teraz 8,89 zł.



4. Pędzel Ecotools do pudru

Szukałam go już jakiś czas, ale zawsze spotykałam się z pustym wieszakiem:) Już nawet byłam skłonna kupić pędzel Inglota. Byłam w sklepie i oglądałam kilka rodzajów, ale kosztowały ok 40 zł i na dodatek wypadło im kilka włosów, więc zrezygnowałam i czekałam aż w końcu trafię na Ecotools. Warto było, bo jest teraz w promocji i kosztuje 25,49 zł.




5. Grzebyk do rzęs Inglot

Używałam go już kilka razy i jestem bardzo zadowolona - wreszcie znalazłam coś co faktycznie rozczesuje rzęsy! Przy tym grzebyku, te plastikowe badziewia, które niby służą do tego samego mogą się schować! Cena 16 zł.




Pozdrawiam i miłej niedzieli życzę!


5 komentarzy:

  1. Pędzel do pudru z ecotools jest przegenialny, więc powinnaś być z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. słyszałam o nim wiele dobrego, dlatego go kupiłam:)

      Usuń
  2. ale zakupy! a pędzelek ecotoold mam i sobie bardzo chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. muszę niedługo kupić nową odżywkę z eveline :)

    OdpowiedzUsuń

Czuj się swobodnie w pisaniu komentarzy, wszystkie czytam i zawsze się odwdzięczę.