wtorek, 14 sierpnia 2012

Zmywacz do lakieru w płatkach!

Świetne rozwiązanie dla osób, które maja dość zmywaczy w płynach! Znalazłam to cudo w drogerii dm i kosztowało mnie 0,95 €. Opakowanie zawiera 30 płatków o wielkości zbliżonej do zwykłych płatków kosmetycznych i jest zakręcane na gwint. Zmywacz nie zawiera acetonu, ale po jego użyciu mam wrażenie jakbym zmywała lakier olejkami, ponieważ zostawia tłustą warstwę na placach i paznokciach. Jednak po wymyciu rąk mydłem, można spokojnie nakładać lakier. Dla mnie to świetne rozwiązanie na wyjazdy. Dotychczas zawsze malowałam paznokcie lakierami mlecznymi i nie zabierałam zmywacza. Nie znoszę odprysków! Jednak zawsze żałowałam, że nie mam kolorowych paznokci na plaży. Dzięki takiemu rozwiązaniu mogę spokojnie spakować taki zmywacz i nie martwić się że może się wylać i zasmrodzić kosmetyczkę acetonem:) Aha - 1 płatek spokojnie starcza na zmycie lakieru mlecznego z jednej ręki, więc nie jest najgorzej z wydajnością.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czuj się swobodnie w pisaniu komentarzy, wszystkie czytam i zawsze się odwdzięczę.