piątek, 31 sierpnia 2012

Historia pewnych butów:)

Za oknem już jesień, więc nadszedł czas na jesienne zakupy - moje ulubione! Sezon jesień/zima to mój ulubiony modowy sezon. W tym roku zachciało mi się kowbojków albo butów motocyklowych w kolorze brązu. Znalazłam takie na allegro, cena była przystępna no i ładnie wyglądały. Poniżej zdjęcia z aukcji - śliczne prawda?:)


A tak się prezentowały jak przyjechały... Buciory zostały oddane do sprzedawcy a moje poszukiwania trwały dalej.


gdzie ten zadarty czubek, się pytam???

Zajrzałam do CCC i znalazłam takie, jednak jakoś tak nie wpasowały się ani w kowbojki ani w buty motocyklowe, więc jednak odpuściłam. Muszę jednak napisać, że kolekcja Lasockiego na ten sezon jest całkiem fajna, warto zobaczyć.


Dostałam maila do sklepu answear.com z jakąś promocją i przejrzałam co proponują. I tak w moje ręce trafiły te oto prawie-kowbojki:) (no i pasek za 1 zł - fajne mają promocje). Są ze skóry, pachną skórą a nie chińskim klejem i wyglądają bosko. Pasują i do spodni rurek i do spódnicy. Przejrzałam jeszcze dzisiaj kilka sklepów, w których już zaprezentowano kolekcję jesienną i chyba ten trend będzie panował w tym sezonie. 




Mam nadzieję, że też znajdziecie coś dla siebie i życzę owocnych poszukiwań!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czuj się swobodnie w pisaniu komentarzy, wszystkie czytam i zawsze się odwdzięczę.