piątek, 10 sierpnia 2012

Glossy Box Sierpień 2012

Po dłuższej nieobecności wracam z nowymi postami. W następnej notce przedstawię Wam kosmetyki, które wzięłam z sobą na urlop, a dzisiaj spóźniony post o Glossy Box'sie z sierpnia. Bardzo mi się spodobał! 
Oto co się w nim znalazło:

Peeling o zapachu kokosa
Clarena krem do biustu
Żel pod prysznic i mydełko
Żel pod oczy - Clinique
Szampon do włosów z olejkiem arganowym
Szminka w pięknym różowym kolorze



Właściwie z każdego produktu jestem zadowolona. Żel pod prysznic już wcześniej miałam, zapach nie należał do moich ulubionych, ale chętnie go znowu spróbuję. Uważam, że to jedno z lepszych pudełek jakie dostałam!

Pozdrawiam i zapraszam do kolejnych postów już wkrótce. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czuj się swobodnie w pisaniu komentarzy, wszystkie czytam i zawsze się odwdzięczę.