czwartek, 30 sierpnia 2012

Yves Rocher- mini zakup!

Razem z lipcowym Glossy Boxem dostałam kartę zniżkową na 30% do sklepu Yves Rocher. Wydawało mi się, że raczej z niej nie skorzystam, jednak filmiki Inez82 przekonały mnie, że warto czasem tam zajrzeć. Jakoś ta marka kojarzy mi się z Avonem, czyli dość słabo... Na dodatek okazało się, że sklep tej marki mam prawie pod domem, tak więc nie miałam już wymówki:).  Ponieważ z kasą po wakacyjnych wojażach krucho, zdecydowałam się tylko na żel do mycia twarzy z rumiankiem (Inez82 gorąco go polecała w którymś ze swoich filmików). Dodatkowo otrzymałam mały żel do mycia ciała, torbę, kilka próbek jako prezent powitalny, gazetkę i kupony promocyje. Żel kosztował mnie ok 13 zł po obniżce (20 zł bez rabatu). Ładnie pachnie, ale czeka na swoja kolej. Na pewno dam znać!








Kupujecie coś z YR? Co myślicie o ich produktach?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czuj się swobodnie w pisaniu komentarzy, wszystkie czytam i zawsze się odwdzięczę.