niedziela, 7 kwietnia 2013

Targi Beauty Vision w Poznaniu!

Wiosenny niedzielny dzień zaczęłam od wizyty na targach kosmetyczno-fryzjerskich. Wstęp kosztował dla osób z poza branży 37 zł. Wystawcy byli rozmieszczeniu w czterech halach. W dwóch byli głównie producenci produktów fryzjerskich, w jednym znalazłam głównie produkty do paznokci (żele, ozdoby, lakiery i wyposażanie salonów), a w ostatnim kosmetyki pielęgnacyjne wykorzystywane głównie w salonach. Osobiście troszkę szkoda, że było tak mało kosmetyków kolorowych - w sumie chyba znalazłam dwa stanowiska - Flormar i produkty Anity Folaron.

Wejście



Wyposażenie salonów fryzjerskich - jakie kolorowe te nożyczki!

Znalazłam jednak stanowiska kilku moich ulubionych firm:

Fajne suche szampony w fajnych cenach!
 Dwa najbardziej oblegane stanowiska - Moroccanoil i Macadamia.



Można też było znaleźć lakiery OPI


Jeszcze kilka zdjęć.

Odbyło się wiele pokazów fryzjerskich i kosmetycznych. 


Śliczne opakowania błyszczyków.

Świetne wykorzystanie euro palet:)

A tak wygląda budynek targów z naszymi czterema halami targowymi.



Bardzo się cieszę z dzisiejszej wycieczki. Kupiłam kilka produktów w dobrych cenach - ale o tym w następnym poście.
Miłej niedzieli!

1 komentarz:

Czuj się swobodnie w pisaniu komentarzy, wszystkie czytam i zawsze się odwdzięczę.