sobota, 11 maja 2013

Haul z Pragi cz.3 - LUSH!

Ostatnia i najlepsza cześć zakupów. LUSH!


Kule do kąpieli - Sex Bomb, Honey Bee (prezent od sklepu) i Big Blue.


Twarz - Aqua Marina pasta do mycia twarzy (moja ulubiona) i Ultra Bland. Peeling do ust o smaku gumy balonowej i próbka kremy Gorgeous. 


Tonik Tea Tree Water oraz produkt na wyskakujących "przyjaciół" na twarzy Grease Lightning.


Tonik Eau Roma Water i Breath of Fresh Air


Bardzo zależało mi aby kupić wszystkie toniki, ponieważ płyny micelarne wg mnie nic nie robią, a moja skóra potrzebuje ukojenia. W Lush'u mamy ich trzy rodzaje i wszystkie są bez alkoholu i zawierają głównie naturalne składniki. Wkrótce po dłuższych testach zrobię recenzję i opisze każdy z nich. 
No i to tyle! Portfel świeci pustkami a ja jestem super zadowolona - to chyba nie jest normalne:)
Miłego weekendu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czuj się swobodnie w pisaniu komentarzy, wszystkie czytam i zawsze się odwdzięczę.