poniedziałek, 6 maja 2013

Duży haul z Pragi - MAC cz 1!

Wizyta w Pradze zaowocowała zakupami w sklepach niedostępnych dla mnie w Poznaniu. Dzisiaj zakupy w sklepie MAC. Strasznie się spieszyłam i na dodatek obsługiwała mnie ekspedientka, która nie miała pojęcia o kolorach NC i NW (pomijając fakt, że nie wie jak wymawia się literę W po angielsku). Na szczęście dzięki Xbebe, wiem że potrzebuję NW i po szybkim doborze koloru wyszłam ze sklepu z nowym pudrem no i kilkoma rzeczami. Wiecie co mnie wkurza? Mimo, że wydałam sporo, nie zaproponowano mi żadnej próbki. Od czasu wizyty w Douglasie w Berlinie, kiedy nie dostałam NIC (!) postanowiłam po prostu o nie prosić i tak dostałam sporą próbkę kremu bb.


Cienie z mojej listy shroom, naked lunch i satin taupe. Wkrótce przedstawię swatche.


Puder na lato. Fajnie kryje i dobrze matowi. Dla mnie rewelacja!




No i hojna próbka bb. Jako, że jestem fanka tego typu produktów bardzo się cieszę i na pewno opiszę ją dokładniej.


Jutro kolejna cześć, zapraszam!



1 komentarz:

  1. Satin Taupe i Naked Lunch są jednymi z moich ulubionych cieni Mac, Shroom również wygląda ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń

Czuj się swobodnie w pisaniu komentarzy, wszystkie czytam i zawsze się odwdzięczę.