niedziela, 15 września 2013

Vogue US September 2013 - wreszcie go mam!

Wrześniowe numery magazynów mody to te najważniejsze. W tym właśnie miesiącu gazety przedstawiają nam jesienno/zimowe projekty domów mody. Wiele firm kosmetycznych wypuszcza też nowe kolekcje właśnie na jesień. W tym roku amerykański Vogue zaserwował nam 902 strony (link do postu o numerze z zeszłego roku i mojej reflekcji na temat polskich magazynów mody.). Oczywiście wiele z Was powie, że to same reklamy i szkoda kasy, jednak dla mnie reklamy to piękne zdjęcia. Jeden problem to ciężar magazynu, ciężko czyta sie go w łóżku:(



Duże reklamy noowych kolekcji kosmetyków.

Kilka stron reklamy H&M.

Piekna reklama pieknej sukienki D&G.

Pozdrawiam!

3 komentarze:

  1. o matko ma więcej stron niż w niejednej książce, a połowa z nich to reklamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. trafiłam przypadkiem i bardzo fajny blog !:)))) dodam, aż do obserwowanych a co mi tam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. człowiek idzie na zakupy kupi Vogue i już ma problem żeby co coś jeszcze kupić bo sam magazyn waży kilka kilo ;)

    OdpowiedzUsuń

Czuj się swobodnie w pisaniu komentarzy, wszystkie czytam i zawsze się odwdzięczę.