poniedziałek, 24 czerwca 2013

Pai - kosmetyki organiczne!

O marce "pai" pierwszy raz słyszałam w jednym z filmików Ruth z  amodelrecommends (link). Prezentuje ona fajne produkty i tak własnie pokazała to oto pudełko. 
Kosmetyki tej firmy (link do stronki) to produkty organiczne, wegańskie i nie są testowane na zwierzętach. Ich skład oraz produkcja mieści się w Londynie. Nie należą do najtańszych, ale pudełko poniżej można kupić za 6 funtów! Zawiera w sobie sześć 5 ml próbek (4 kremy, peeling i krem do mycia twarzy) oraz dodatkowo otrzymujemy szmatkę muślinową.
Dzięki takiemu zestawowi można spokojnie wypróbować kremy i wybrać ten, który nam najlepiej pasuje. Uważam, że to świetny pomysł! Sam jeden krem kosztuje ok 30 euro i zamiast ryzykować, można spokojnie wcześniej sprawdzić, który to ten właściwy. Zauważyłam, że coraz więcej firm postanawia tak właśnie robić. Wcześniej stosowałam próbki kosmetyków do włosów Macadamia i wiem już, który to ten jedyny:)
Moja skóra lubi naturalne roślinne produkty. Nie mam jakiejś bardzo wrażliwej cery, jednak po przejściu na produkty roślinne Lush zauważyłam znaczna poprawę. Marka pai to kolejna londyńska firma, która może się u mnie sprawdzić. Cieszę się, że wychodzą na przeciw klientkom i wydaja takie pudełeczko. W lutym tego roku zrezygnowałam z subskrypcji Glossy Boxa i mogę teraz spokojnie testować to co naprawdę potrzebuję i chcę. 

Link do strony z pudełkiem -link
Zapomniałam wspomnieć - przesyłka jest darmowa!










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Czuj się swobodnie w pisaniu komentarzy, wszystkie czytam i zawsze się odwdzięczę.